Review Daftar Domain Dengan NetKL.com

Saya baru je daftar domain dengan NetKL.com. So far, their customer service sangat bagus. Cepat respon dan mereka akan jawab ape sahaja pertanyaan anda.

Boleh guna dwi bahasa samada Bahasa Inggeris atau Bahasa Melayu untuk pertanyaan. Mereka akan jawab bergantung pada bahasa apa yang kita guna. Bahasa lain tak pasti la ye...


Kenapa saya pilih NetKL.com?

Saya dah baca beberapa review hosting provider sebelum pilih NetKL. Kemudian, beberapa lama juga mengkaji sendiri beberapa hosting provider yang lain. Dan akhirnya saya pilih NetKL kerana ianya sesuai dengan keperluan saya.

Antara kriteria saya untuk memilih hosting provider adalah :-
1. Murah (Sesuai dengan budget saya)
2. Customer service mesti tip top (Cepat respon)
3. Tiada masalah untuk loading (Kalau ada pun mungkin tidaklah sampai rasa macam nak tutup je)

Tiga yang diatas paling penting bagi saya.


Antara rujukan saya sebelum membuat keputusan

Laman web dibawah adalah antara rujukan saya dalam memilih hosting provider :-



Ada juga beberapa yang lain cuma saya sudah lupa.

Saya memang recommend NetKL. Boleh klik pada gambar dibawah untuk ke laman web NetKL.



You Might Also Like

0 comments