30 Mei

Pada tarikh ini, pada 2 bulan lepas, anak saya telah masuk usia 1 tahun... dengan erti kata lain hari ni genap umur dia 1 tahun 2 bulan. Cepatnya masa berlalu kan. Rasa macam baru je saya dan suami terkejut sebab tak sangka akhirnya saya mengandung. Tengah mamai2 bangun tidur pukul 3 pagi untuk check urine selepas 3 minggu tak datang bulan... Sebaik terlihat je urine test result, mata saya segar sesegar2nya... Betulkah apa yang aku lihat? Line merah ada dua. Jika sebelum ni saya sampai juling-juling mata setiap kali test urine sebab kalau boleh nak jugak nampak dua line. Tapi kali ni, berkedip-kedip mata saya melihat dua line dengan begitu jelas. Pada waktu tu, dalam fikiran saya tertanya-tanya : Betul ke ni? Apabila kejut suami, dia lihat urine test, dia senyum dan ucap Alhamdulillah... Esok pagi kami jumpa doktor untuk confirm samada mengandung atau tidak... dan keputusannya ...

Alhamdulillah... Allah S.W.T memberi saya dan suami nikmat menjadi ayah dan ibu. Amin...

Maka bermulalah episod baru dalam hidup kami...

Semoga pekertinya seindah namanya...

Menangis sebab kena paksa potong kek... hihi

Ermmm...Bukan main lagi anak mama nak bawak kereta... (^_^)

You Might Also Like

0 comments