3 months old

Dah lama betul tak berblogging...sejak pregnant sampai sekarang (telah melahirkan dan baby berusia 3 bulan lebih) hanya 1 entry sahaja sempat saya buat. Yang pertama sebab tak larat dan kedua sebab masa yang tak mengizinkan. Even saya sendiri jarang melihat blog saya ni. So, banyak la komen-komen yang tidak berbalas. Harap maaf ye...


Kini, anak saya telah berusia 3 bulan lebih...Alhamdulillah kelahiran yang mudah walaupun sebenarnya tidaklah berapa mudah bagi ibu yang pertama kali melahirkan seperti saya. Mudah maksud saya bersalin normal dan tiada komplikasi. Sakit tetap sakit... (*_^)

Saat pertama kali melihat anak yang baru dilahirkan, rasa bersyukur kepada Allah S.W.T kerana mengizinkan saya dan suami untuk memiliki zuriat sendiri. 

Seterusnya bersyukur juga kepada Allah S.W.T kerana anak saya lahir dalam keadaan yang sempurna dan sihat. Cuma anak saya seorang pengidap kekurangan enzim G6PD atau orang selalu panggil G6PD baby... dan merasa juga la dia masuk wad 5 hari 4 malam sebab kuning...kuning yang sangat tinggi (mama dah nangis2 sebab tengok tangan baby kena cucuk masuk air & dia tertiarap dengan hanya pakai diapers tanpa alas)...(-_-)

Ok...sampai di sini dulu...dah pukul 4.15 pagi...nak prepare untuk nak gi kerja pula...jumpa lagi...

You Might Also Like

1 comments

  1. Semoga sehat dan selalu diberikan kekuatan dan kemudahan

    ReplyDelete