Seri Mekar Aidilfitri

Telah lama saya jadi pengikut blog Cik As cuma masih belum register sebagai follower. Blog Cik As adalah salah satu blog kesukaan saya. Biasanya, setiap hari saya akan buka blog Cik As untuk tengok item-item baru klu ada. Saya suka tengok combination color yang Cik As padankan. Klu saya buat padanan, rasa mcm ada je yang tak kena tapi bila tengok orang lain buat nampak cantik je.

Pernah juga nak join give away Cik As yang sebelum ni tapi masa pula dah tamat. Jadi untuk kali ni saya taknak lepaskan peluang lagi.

Saya namakan beg ini sebagai Seri Mekar Aidilfitri. Kenapa? Sebab terdapat bunga-bungaan yang bertindak sebagai penyeri. Seterusnya, bunga-bunga itu walaupun berbeza warna, mereka ada satu persamaan iaitu semuanya mekar... dan disebabkan juga tujuan Cik As untuk pemenangnya beraya sakan, jadi saya namakan Seri Mekar Aidilfitri.

Harap Cik As suka nama ni... :-)

Padanan yang akan menambahkan seri pemakainya...

Boleh dibawa ke mana sahaja...


Jom singgah di Tote Boutique Cik As. Klik di sini.

You Might Also Like

0 comments